Καλλυντικά που θα αγόραζα ξανά & ξανά!

Είμαι πολύ επιλεκτική με τα καλλυντικά που θα ψωνίσω, γι αυτό πάντα φροντίζω να προσέχω. Ως αποτέλεσμα αυτού, δεν ψωνίζω συχνά. Πάντα μοιράζομαι μαζί σας την ειλικρινή μου άποψη για τα προϊόντα που δοκιμάζω, σαν να μιλάω στις φίλες μου. Έτσι, αφού χρησιμοποίησα αυτά τα προϊόντα ομορφιάς αποφάσισα να γράψω γι αυτά, ώστε να βοηθήσω εσάς που είστε τόσο διστακτικές όσο εγώ.

  1. Guerlain highlighter 20170619_215509-01Τα τελευταία χρόνια, το highlighter αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας ρουτίνας μακιγιάζ και όχι απλά ένα προϊόν που χρησιμοποιούμε σε ειδικές περιστάσεις.  Δοκιμάζοντας το διαπίστωσα πως είναι σταθερό και με διάρκεια. Είναι δερματολογικά ελεγμένο και κάνει για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Δίνει μια υπέροχη λάμψη στο πρόσωπο και είναι ιδανικό για καλοκαίρι.. Για τα.. ηλιοκαμμένα δέρματα!

 

2. Maybelline master bronzer

Screenshot_2017-06-19-22-48-38-01Στην αρχή ήμουν αρκετά διστακτική γιατί δεν είχα ξανά ψωνίσει προϊόν της Maybelline όμως τι θα έχανα με μια δοκιμή; Βγήκα κερδισμένη!!! Είναι ό,τι καλύτερο για σένα που ψάχνεις κάτι οικονομικό (όπως και εγώ φυσικά), με αρκετό περιεχόμενο που καλύπτει όλες τις κατηγορίες (blush, bronzer, contouring, highlighter). Έχει το αποτέλεσμα που θέλεις μόνο με ένα πέρασμα και διαρκεί. Δεν το θεώρησα βαρύ για το πρόσωπο μου ή υπερβολικό διότι είμαι μελαχρινή. Ταιριάζει πολύ και σε λευκές, σταρένιες και πιο σκούρες επιδερμίδες.

 

3. Dermablend concealer Vichy

Screenshot_2017-06-19-22-36-09

Δώσε μου concealer και blush και πάρε μου όλα τα υπόλοιπα καλλυντικά. Το προϊόν αυτό κάνει θαύματα. Η κάλυψη του είναι αρκετά υψηλή, μόνο με ένα πέρασμα. Δίνει matte αποτέλεσμα που διαρκεί. Δεν είναι απαραίτητη η ενυδατική κρέμα πριν την χρήση του, διότι ενυδατώνει και δεν ξεραίνει το δέρμα. Καλύπτει άπταιστα τα σημάδια, τους μαύρους κύκλους και.. τα τατουάζ!!! Ναι, είναι τόσο ισχυρό. Είναι δερματολογικά ελεγμένο και δεν περιέχει άρωμα και επιπρόσθετα. Η υφή του είναι απαλή και δεν θα σε δυσκολέψει στο blending.

 

4. Lancaster eyeshadow sunlight palette

Screenshot_2017-06-19-22-33-53-01

Tα ωραιότερα pigments που έχω δοκιμάσει. Δεν χρειάζεται να ψάχνεις άλλες παλέτες διότι αυτή περιέχει όλα τα χρώματα. Είναι πολύ εύκολα και στην τοποθέτηση και στο blending. Δίνουν άψογο έντονο αποτέλεσμα και διαρκούν. Είναι ιδανικά για να φωτίσουν το βλέμμα σου σε κάθε σημείο.

 

Αυτή είναι η δική μου άποψη, ποιό είναι το δικό σου αγαπημένο προϊόν που μου προτείνεις;

Leave a Reply

